Σάββατο 30 Ιουλίου 2016
Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016
Λήξη υποβολής αιτήσεων για το 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου - "Δίστομο 2016"
Έληξε το Σάββατο 2 Ιουλίου η προθεσμία υποβολής αιτήσεων, για τη συμμετοχή στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου
στο Δίστομο.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλες τις ομάδες που μας τίμησαν, στέλνοντας τις συμμετοχές τους.
Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα ανακοινωθούν και οι επιλαχoύσες ομάδες.
Με τιμή το ΔΣ της "Θεατροφρένειας"
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλες τις ομάδες που μας τίμησαν, στέλνοντας τις συμμετοχές τους.
Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα ανακοινωθούν και οι επιλαχoύσες ομάδες.
Με τιμή το ΔΣ της "Θεατροφρένειας"
Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016
Μέχρι τις 2 Ιουλίου οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου «Δίστομο 2016»
Ούτε είκοσι μέρες δεν έχουν μείνει μέχρι τις 2 Ιουλίου, ημερομηνία λήξης αποστολής των αιτήσεων για τη συμμετοχή των θεατρικών ομάδων στο 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου «Δίστομο 2016».

Η θέλησή σας να διαγωνιστείτε στο φεστιβάλ μας εκτός ότι μας τιμάει, μας δίνει κουραγιο να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε, να δημιουργούμε και να γινόμαστε κάθε χρόνο και καλύτεροι.
Σας ευχαριστούμε και πάλι,
το ΔΣ
Η "Θεατροφρένεια" παρουσιάζει το "Εθνικότητά μου: το χρώμα του ανέμου" στη Λιβαδειά
Για 5 παραστάσεις:
Το "Εθνικότητα μου το Χρώμα του Ανέμου" ταξιδεύει...βραβεύεται και χειροκροτείται σε Αθήνα και Δίστομο
Το ταξίδι του Θεατρικού Εργαστήρι Διστόμου ξεκίνησε, με 1η στάση την Αθήνα και το ERGO Festival 16.

Το φεστιβάλ είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα ενώ οι συμμετέχοντες θα βαθμολογούνταν από επιτροπή καλλιτεχνών, συντάκτες καλλιτεχνικών και το κοινό.
Σε έναν πανέμορφα διαμορφωμένο χώρο που έμοιαζε με εργοτάξιο, οι Θεατροφενείς, με το "Εθνικότητα το Χρώμα του Ανέμου", διαγωνίστηκαν με άλλες 8 θεατρικές ομάδες, επαγγελματικού επιπέδου. Ο απολογισμός εκείνης της βραδιάς είναι τα 8 βραβεία σε κύριες κατηγορίες.
Συγκεκριμένα τα βραβεία της "Θεατροφρένειας" είναι τα εξής:

Το φεστιβάλ είχε διαγωνιστικό χαρακτήρα ενώ οι συμμετέχοντες θα βαθμολογούνταν από επιτροπή καλλιτεχνών, συντάκτες καλλιτεχνικών και το κοινό.
Σε έναν πανέμορφα διαμορφωμένο χώρο που έμοιαζε με εργοτάξιο, οι Θεατροφενείς, με το "Εθνικότητα το Χρώμα του Ανέμου", διαγωνίστηκαν με άλλες 8 θεατρικές ομάδες, επαγγελματικού επιπέδου. Ο απολογισμός εκείνης της βραδιάς είναι τα 8 βραβεία σε κύριες κατηγορίες.
Συγκεκριμένα τα βραβεία της "Θεατροφρένειας" είναι τα εξής:
- Βραβείο Α' Καλύτερης Παράστασης
- Βραβείο Σκηνοθεσίας: Τάσος Σταθάς
- Βραβείο Α' Ανδρικού Ρόλου: Νίκος Σταθάς (Ο Άνθρωπος Που Τρέχει)
- Βραβείο Α' Γυναικείου Ρόλου: Αντιγόνη Κατσανάκη (Ο Άνθρωπος Μέσα Στον Κύκλο)
- Βραβειο Καλύτερης Μουσικής Σύνθεσης: Παναγιώτης Χονδρός
- Βραβείο Κουστουμιών: Έμμη Καγιά
- Βραβείο Σκηνικών: Νεοκλής Αράπογλου
- Βραβείο Κινησης: Τάσος Σταθάς

Επίσης, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, έδωσε το παρών, στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης για την 72η Επέτειο της Σφαγής του Διστόμου.
Εδώ θα δανειστούμε το κείμενο που δημοσίευσε το distomo.bgospot και ευχαριστούμε το διαχειριστή του για τα καλά λόγια." Το σπονδυλωτό έργο του Ματέι Βίσνιεκ σε μετάφραση Έρσης Βασιλικιώτη με τίτλο ''Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου'' ανέβασε το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου ΘΕΑΤΡΟΦΡΕΝΕΙΑ, στα πλαίσια των εκδηλώσεων μνήμης για την 72η επέτειο της Σφαγής του Διστόμου.
Η σκηνοθεσία ήταν του Τάσου Σταθά.
Τα λόγια είναι περιττά. Το επίπεδο είναι άκρως επαγγελματικό, κι αυτό το επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά το κοινό που αποθέωσε την ομάδα με το χειροκρότημά του και τα θετικά σχόλια του.
Το έργο ήταν δύσκολο και δεν είχε σχέση με τα κλασικά έργα που ξέραμε. Οι ερμηνείες ήταν εξαιρετικές και προσεγμένες καθώς δένανε με την ανατριχιαστική μουσική που επιμελήθηκε ο Παναγιώτης Χονδρός.

Υπόλοιποι συντελεστές:
Παναγιώτης Χονδρός : Πρωτότυπη μουσική - σύνθεση/ Επιμέλεια αφίσας
Νεοκλής Αράπογλου : Σκηνική - εικαστική επιμέλεια
Έμμυ Καγιά : Κοστούμια
Δημήτρης Σαλούστρος, Εύη Μαντά, Γιούλη Κουτσούμπα, Μαίρη Κοτούλα : Πρόγραμμα
Δημήτρης Μπρούζας: Επιμέλεια ήχου - φωτισμού
Νάνσυ Αθανασίου: Φωτογραφία
ΘΕΑΤΡΟΦΡΕΝΕΙΑ: Μακιγιάζ "
Καλή σύνεχεια λοιπόν στο όμορφο ταξιδι που μόλις ξεκίνησε.
Τρίτη 24 Μαΐου 2016
"Εθνικότητά μου: το χρώμα του ανέμου" απο το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, "Θεατροφρένεια"
Η Κεντρική σκηνή του Θεατρικού Εργαστηρίου Διστόμου "Θεατροφρένεια", παρουσιάζει για την περίοδο 2015-2016, το θεατρικό έργο του Ματέι Βισνιέκ "Εθνικότητά μου: το χρώμα του ανέμου", σε μετάφραση Έρσης Βασιλικιώτη

Υπόθεση Έργου: Είμαστε στη μηχανή του κιμά.
Σωστότερα, είμαστε εμείς οι ίδιοι η μηχανή του κιμά.
Ακριβέστερα όχι εμείς οι ίδιοι, καθώς όλο και περισσότερο
προτιμούμε να μένουμε οι αναγκαίοι και ανεκδιήγητοι άλλοι!
Που θα πει γεννηθήκαμε λειψοί,
που θα πει χωρίς τους άλλους να είμαστε μόνοι.
Η ζωή αξιώνοντας το αυτονόητο για τη συγκεκριμένη ύπαρξη,
γίνεται πράξη κακή και ως τέτοια τιμωρείται προς δόξαν
της κοινωνικής αρμονίας!
Τούτων
ούτως εχόντων, η παράσταση «Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου» με
οκτώ παραβολές και τρεις μονολόγους, δίνει βήμα να αρθρώσει λόγο η
παραφροσύνη της καθημερινότητας:
Έντεκα
αινιγματικές θλιβερές σκηνικές αφηγήσεις, δοσμένες με κυνισμό, αλλά και
λυρισμό και χιούμορ επιχειρούν να παρασύρουν σε ένα είδος
ομοιοπαθητικού εξαγνισμού:
Τρία
πλυντήρια εγκεφάλων: Ο ομφάλιος λώρος είναι που πρέπει να κοπεί, αυτός
μας δένει με την προγονική κτηνωδία, η μνήμη είναι που απειλεί με
επανάσταση, το κενό ανάγκη πάσα να νικήσει!
Ο πονηρός ανθρωπάκος, που υψώνει τείχη γύρω του, να φυλαχτεί απ’ τους άλλους και φυλακίζεται στον εαυτό του.
Η ένστολη βία της κρατικής εξουσίας, που ασκείται με ξεκαρδιστική ηλιθιότητα, πάνω σε κάθε υποτακτικό ή έγκλειστο.
Ο παθητικός άνθρωπος, δεν κάνει τίποτα κι ύστερα απορεί που καταντά δοχείο απορριμμάτων, ένας κοινός σκουπιδο-ντενεκές.
Η
κατά καθήκον παιδαγώγηση της χωρίς κανέναν λογικό ή ηθικό ενδοιασμό
τυφλής βίας στο όνομα κάποιου δόγματος ή κάποιου υπέρμετρου θεού.
Η
αφυδάτωση της εργασίας στο πρόσωπο μιας γκαρσόνας, που φαντασιώνεται
πως επαναστατεί, εκδικούμενη για τις ποικίλες ταπεινώσεις.
Ο άνθρωπος που ασθμαίνοντας περνά ξυστά από τη ζωή του και χάνεται.
Η
μάνα με το παιδί στην αγκαλιά, που ζητά να περάσει το σύνορο από τη
κονιορτοποιημένη έννοια της πατρίδας στη χώρα εκείνη του αυτονόητου
ανθρώπινου δικαιώματος.
Αποφεύγοντας
ακόμη ο Βισνιέκ τις έτοιμες αλήθειες και τους εύκολους ηθικούς
διδακτισμούς, εμπιστεύεται την κρίση του θεατή, που εμπλεκόμενος θα
πρέπει να διακινδυνεύσει, είτε ένα αμφίβολο νόημα υπέρ ενός
ολοκληρωτικού πολιτισμού, ακόμη και τώρα, που εξέλιπε το δέος του
θανάτου, είτε μια βεβαιότερη πίστη πως ο άνθρωπος παραμένει φύση κι αυτό
μπορεί να τον κάνει αισιόδοξο, καθώς που η φύση απεχθάνεται το κενό!
"Πάντα μου φαινόταν περίεργη αυτή η διαδικασία αλλά...δεν είναι δική μου δουλειά...
Δεν ειναι δική μου δουλεια...Παντως το παρατηρώ...."

"Ο δρομος ειναι έρημος σχεδόν.Που και που έρχεται κανενα αυτοκίνητο απο
την αντίθετη κατεύθυνση.Δεν φωναζω πια βοήθεια.Μονο χαμογελάω στους
οδηγούς και εκείνοι μου γνέφουν φιλικά.
Ειμαι αναγκασμένος να ακολουθω παντα την ευθεία."
"Ανησυχώ για κάποιες φήμες που κυκλοφορούν τελευταία στην πόλη.Λενε πως οι κύκλοι κρύβουν μια παγίδα,πως μπαινεις μια φορα για να μην βγεις ποτε.Μιλανε για ανθρωπους εγκλωβισμένους μεσα στον κύκλο τους,αν και το σώμα τους αντιστέκεται.
Λένε πως πολλοι,με το που μπαίνουν μεσα στον κύκλο ανακαλύπτουν πως δεν μπορούν πια να ανοίξουν τα κλουβιά τους.
Λενε ακομα,πως δεν θα βγουν ποτε..."
Ειμαι αναγκασμένος να ακολουθω παντα την ευθεία."

"Ανησυχώ για κάποιες φήμες που κυκλοφορούν τελευταία στην πόλη.Λενε πως οι κύκλοι κρύβουν μια παγίδα,πως μπαινεις μια φορα για να μην βγεις ποτε.Μιλανε για ανθρωπους εγκλωβισμένους μεσα στον κύκλο τους,αν και το σώμα τους αντιστέκεται.
Λένε πως πολλοι,με το που μπαίνουν μεσα στον κύκλο ανακαλύπτουν πως δεν μπορούν πια να ανοίξουν τα κλουβιά τους.
Λενε ακομα,πως δεν θα βγουν ποτε..."

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016
Έπεσε η αυλαία για το "Ποιος σκότωσε τον Ουίλιαμ;"
"Γιατί τόσο σπαραχτική δε γράφτηκε ποτέ καμία σαν της Ιουλιέτας και του Ρωμαίου της την ιστορία..."
Με αυτά τα λόγια του Πρίγκιπα, τελειώνει το κλασικό αριστούργημα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, "Ρωμαίος και Ιουλιέτα"."Ρεζίλι γίναμε, πως θα βγούμε να υποκλιθούμε στον κόσμο...!!!!!!"
Και κάπως έτσι έκλεισε μια σειρά επτά παραστάσεων του "Ποιός σκότωσε τον Ουίλιαμ;" απο τη "Θεατροφρένεια".
Για τρία συνεχόμενα Παρασκευοσάββατα συν μια Κυριακή (έπειτα απο απαίτηση του κόσμου), τα μέλη του Θεατρικού Εργαστηρίου Διστόμου, υπό τη σκηνοθεσία της Πόπης Νικήτα, προσέφεραν άπλετο γέλιο στους μικρούς και μεγάλους φίλους, που έσπευσαν να γεμισουν το θεατράκι της "Θεατροφρένειας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συντελεστές που συνέβαλαν ο καθένας με τον τρόπο του, στην επιτυχία των παραστάσεων.
Εκτός των άλλων, να ευχαριστήσουμε και τον κόσμο που μας τίμησε με την παρουσία του. Το χειροκρότημα σας και τα καλά σας λόγια μας δίνουν δύναμη και κουράγιο να συνεχίζουμε με το ίδιο χαμόγελο και με ακόμη περισσότερο όρεξη.
Η αυλαία λοιπόν έπεσε...

θα ξανασηκωθεί όμως πολύ σύντομα για το επόμενο έργο της "Θεατροφρένειας" που είναι ηδη έτοιμο, υπομονή λοιπόν.
Τετάρτη 20 Απριλίου 2016
6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου «Δίστομο 2016»
Το Θεατρικό εργαστήρι Διστόμου «Θεατροφρένεια», διοργανώνει
στο Δίστομο, το 6ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ
Ερασιτεχνικού Θεάτρου «Δίστομο 2016», από 19 έως 27 Αυγούστου 2016 στο
ανοικτό θέατρο του μαυσωλείου Διστόμου και θα λάβουν μέρος επτά (7) θεατρικά σχήματα από όλη την Ελλάδα.

Η κριτική επιτροπή θα αποτελείται από ανθρώπους του θεάτρου και της τέχνης γενικότερα και στο τέλος των θεατρικών παραστάσεων θα απονεμηθούν τα εξής βραβεία:
· Α'-Β'-Γ' καλύτερης παράστασης
· Σκηνοθεσίας
· Μουσικής σύνθεσης
· Μουσικής επιμέλειας
· Σκηνικών
· Κοστουμιών
· Χορογραφίας
· Κίνησης
· Φωτισμού
· Α' ανδρικού ρόλου
· Α' γυναικείου ρόλου
· Β' ανδρικού ρόλου
· Β' γυναικείου ρόλου
· Προγράμματος
· Καλύτερης Αφίσας
Ειδικά βραβεία θα δώσουν το κοινό ενηλίκων και νέων, αφού παρακολουθήσουν όλες τις παραστάσεις του φεστιβάλ.

Το Θεατρικό εργαστήρι Διστόμου «Θεατροφρένεια» που θα φιλοξενήσει τις θεατρικές παραστάσεις, θα συμμετέχει στο φεστιβάλ εκτός συναγωνισμού.
Όροι συμμετοχής
· Αίτηση συμμετοχής
· Βιογραφικό θεατρικού σχήματος
· Άδεια συγγραφέα ή του μεταφραστή ή της εταιρείας Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων ή άλλου νομίμου φορέα.
· Πρόγραμμα
· Αφίσα
· DVD
· Φωτογραφίες της θεατρικής παράστασης
Απαραίτητη προϋπόθεση οι ηθοποιοί των θιάσων να είναι ερασιτέχνες, σε αντίθεση με τους συντελεστές που επιτρέπεται και η συμμετοχή επαγγελματιών.
Τρόποι αποστολής συμμετοχής:
- Ταχυδρομικώς*
- Courier
- Ηλεκτρoνικώς(email)**
Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως το Σάββατο 2 Ιουλίου 2016 (σφραγίδα ταχυδρομείου).
Οι οργανωτές θα εξασφαλίσουν τη διαμονή των μελών των θιάσων (μέχρι 20 άτομα και 5 συντελεστών) σε ξενοδοχείο και θα παραθέτουν μετά την παράσταση ένα δείπνο στα μέλη του κάθε θιάσου.
Στο θέατρο θα υπάρχει βασικός φωτισμός και ήχος.
Tα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον μεταφερόμενο θίασο.

Η παρουσία των διαγωνιζομένων θιάσων στο μαρτυρικό Δίστομο, αφενός μεν αποτελεί τιμή γα την πόλη μας αφετέρου δε θα προσφέρουν μια όαση χαράς, ξεγνοιασιάς και προβληματισμού, αφού ο πολιτισμός αποτελεί «διέξοδο» και ένα σημαντικό «ανάχωμα» στην δύσκολη καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
Θεατρικό εργαστήρι Διστόμου « Θεατροφρένεια»
* Ταχυδρομική διεύθυνση:
Σταθάς Τάσος
Περιοχή γηπέδου Δίστομο Βοιωτίας
32005 Δίστομο
**e-mail: theatrofreneia@gmail.com
Ιστοσελίδα :http://theatrofreneia.blogspot.gr/
ΥΓ. Δεν θα υπολογιστούν οι συμμετοχές που δεν θα συνοδεύονται από την αρχή τους.

Η κριτική επιτροπή θα αποτελείται από ανθρώπους του θεάτρου και της τέχνης γενικότερα και στο τέλος των θεατρικών παραστάσεων θα απονεμηθούν τα εξής βραβεία:
· Α'-Β'-Γ' καλύτερης παράστασης
· Σκηνοθεσίας
· Μουσικής σύνθεσης
· Μουσικής επιμέλειας
· Σκηνικών
· Κοστουμιών
· Χορογραφίας
· Κίνησης
· Φωτισμού
· Α' ανδρικού ρόλου
· Α' γυναικείου ρόλου
· Β' ανδρικού ρόλου
· Β' γυναικείου ρόλου
· Προγράμματος
· Καλύτερης Αφίσας
Ειδικά βραβεία θα δώσουν το κοινό ενηλίκων και νέων, αφού παρακολουθήσουν όλες τις παραστάσεις του φεστιβάλ.

Το Θεατρικό εργαστήρι Διστόμου «Θεατροφρένεια» που θα φιλοξενήσει τις θεατρικές παραστάσεις, θα συμμετέχει στο φεστιβάλ εκτός συναγωνισμού.
Όροι συμμετοχής
· Αίτηση συμμετοχής
· Βιογραφικό θεατρικού σχήματος
· Άδεια συγγραφέα ή του μεταφραστή ή της εταιρείας Ελλήνων θεατρικών συγγραφέων ή άλλου νομίμου φορέα.
· Πρόγραμμα
· Αφίσα
· DVD
· Φωτογραφίες της θεατρικής παράστασης
Απαραίτητη προϋπόθεση οι ηθοποιοί των θιάσων να είναι ερασιτέχνες, σε αντίθεση με τους συντελεστές που επιτρέπεται και η συμμετοχή επαγγελματιών.
Τρόποι αποστολής συμμετοχής:
- Ταχυδρομικώς*
- Courier
- Ηλεκτρoνικώς(email)**
Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως το Σάββατο 2 Ιουλίου 2016 (σφραγίδα ταχυδρομείου).
Οι οργανωτές θα εξασφαλίσουν τη διαμονή των μελών των θιάσων (μέχρι 20 άτομα και 5 συντελεστών) σε ξενοδοχείο και θα παραθέτουν μετά την παράσταση ένα δείπνο στα μέλη του κάθε θιάσου.
Στο θέατρο θα υπάρχει βασικός φωτισμός και ήχος.
Tα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον μεταφερόμενο θίασο.

Η παρουσία των διαγωνιζομένων θιάσων στο μαρτυρικό Δίστομο, αφενός μεν αποτελεί τιμή γα την πόλη μας αφετέρου δε θα προσφέρουν μια όαση χαράς, ξεγνοιασιάς και προβληματισμού, αφού ο πολιτισμός αποτελεί «διέξοδο» και ένα σημαντικό «ανάχωμα» στην δύσκολη καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
Θεατρικό εργαστήρι Διστόμου « Θεατροφρένεια»
* Ταχυδρομική διεύθυνση:
Σταθάς Τάσος
Περιοχή γηπέδου Δίστομο Βοιωτίας
32005 Δίστομο
**e-mail: theatrofreneia@gmail.com
Ιστοσελίδα :http://theatrofreneia.blogspot.gr/
ΥΓ. Δεν θα υπολογιστούν οι συμμετοχές που δεν θα συνοδεύονται από την αρχή τους.
Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016
Η "Θεατροφρένεια" παρουσιάζει την κωμωδία " Ποιός σκότωσε τον Ουίλιαμ; "
Το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου , παρουσιάζει την ξεκαρδιστική κωμωδία της Λίλιαν Δημηρακοπούλου
" Ποιός σκότωσε τον Ουίλιαμ; "
σε σκηνοθεσία Πόπης Νικήτα
Υπόθεση: Ο ερασιτεχνικός θίασος ενός δήμου επιχειρεί να ανεβάσει το κλασσικό αριστούργημα του William Shakespeare "Ρωμαίος και Ιουλιέτα". Οι "επαγγελματίες" ηθοποιοί υπό τις οδηγίες μια αλκοολικής σκηνοθέτη, μετατρέπουν το κλασικο αριστούργημα σε μια τρελή κωμωδία. Η βραδιά της πρεμιέρας έχει φτάσει, τα σκηνικά είναι υπό κατάρρευση, η Ιουλιέτα βρίσκεται στην κλιμακτήριο, ο Ρωμαίος πάσχει από λουμπάγκο και η παράσταση… μόλις άρχισε!
" Ποιός σκότωσε τον Ουίλιαμ; "
σε σκηνοθεσία Πόπης Νικήτα
Υπόθεση: Ο ερασιτεχνικός θίασος ενός δήμου επιχειρεί να ανεβάσει το κλασσικό αριστούργημα του William Shakespeare "Ρωμαίος και Ιουλιέτα". Οι "επαγγελματίες" ηθοποιοί υπό τις οδηγίες μια αλκοολικής σκηνοθέτη, μετατρέπουν το κλασικο αριστούργημα σε μια τρελή κωμωδία. Η βραδιά της πρεμιέρας έχει φτάσει, τα σκηνικά είναι υπό κατάρρευση, η Ιουλιέτα βρίσκεται στην κλιμακτήριο, ο Ρωμαίος πάσχει από λουμπάγκο και η παράσταση… μόλις άρχισε!
Ημερομηνίες Παραστάσεων:
Παρακευή 8 και Σάββατο 9 Απριλίου
Παρακευή 15 και Σάββατο16 Απριλίου
Παρακευή 22 και Σάββατο 23 Απριλίου
και ώρα 20:30μ.μ
Γενική είσοδος 5€
Τηλέφωνα κρατήσεων:
Άννα Σταθά: 6974604289
Δημήτρης Μπρούζας: 6988782546
Έλλη Φούφουλα: 6944445660
Δημήτρης Μπρούζας: 6988782546
Έλλη Φούφουλα: 6944445660

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016
Η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στέλνει και φέτος το μήνυμά της
Η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου είναι η ετήσια γιορτή της διεθνούς
θεατρικής κοινότητας, από το 1961, όταν πρωτοεμφανίσθηκε με πρωτοβουλία
του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου. Εορτάζεται κάθε χρόνο στις 27 Μαρτίου,
με θεατρικά δρώμενα και άλλες συναφείς με το θέατρο εκδηλώσεις, που
διοργανώνονται από τα εθνικά τμήματα του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου,
μιας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης που συνενώνει τους επαγγελματίες του
θεάτρου και συνεργάζεται στενά με την UNESCO.
Κάθε χρόνο ένας
άνθρωπος του θεάτρου αναλαμβάνει να γράψει το μήνυμα του εορτασμού, το
οποίο είθισται να διαβάζεται στα θέατρα πριν από την παράσταση της 27ης
Μαρτίου. Το φετινό μήνυμα (2016) ανήκει στον Ρώσο σκηνοθέτη Ανατόλι
Βασίλιεφ και έχει ως εξής:

Χρειαζόμαστε το θέατρο;
Αναρωτιούνται χιλιάδες επαγγελματίες του χώρου απογοητευμένοι από το θέατρο και εκατομμύρια άνθρωποι που κουράστηκαν απ’ αυτό.
Τι το χρειαζόμαστε;
Σε μια περίοδο που η θεατρική σκηνή είναι τόσο ασήμαντη σε σύγκριση με τις αυθεντικές τραγωδίες της αληθινής ζωής που παίζονται στις πλατείες των πόλεων και σε κάθε κομμάτι γης της χώρας.
Τι σημαίνει για μας;
Χρυσοποίκιλτα θεωρεία και εξώστες, βελούδινες πολυθρόνες, βρώμικα παρασκήνια, λαμπερές φωνές ηθοποιών ή και το αντίθετο, κάτι που μπορεί να μοιάζει φαινομενικά διαφορετικό: μαύρα κουτιά, λεκιασμένα με λάσπη και αίμα, μαζί με ένα σωρό από φανατισμένα γυμνά κορμιά μέσα.
Τι είναι ικανό να μας πει;
Τα πάντα!
Το θέατρο μπορεί να μας πει τα πάντα.
Πώς οι θεοί κατοικούν στον ουρανό και πως οι φυλακισμένοι εξοντώνονται σε ξεχασμένες υπόγειες σπηλιές και πως το πάθος μπορεί να μας ανυψώσει, και πως η αγάπη να καταστρέψει, και πως κανένας δε χρειάζεται έναν καλό άνθρωπο σ’ αυτόν τον κόσμο, και πως η απάτη βασιλεύει και πως οι άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα ενώ τα παιδιά βολοδέρνουν στα προσφυγικά στρατόπεδα, και πως όλοι πρέπει να επιστρέψουν στην έρημο και πως μέρα με τη μέρα είμαστε αναγκασμένοι να χωρίζουμε από τους αγαπημένους μας, -το θέατρο μπορεί να πει τα πάντα.
Το θέατρο υπήρχε από πάντα και θα παραμείνει για πάντα.
Και τώρα τα τελευταία 50 ή 70 χρόνια είναι ιδιαίτερα αναγκαίο. Επειδή αν κοιτάξετε όλη την τέχνη που απευθύνεται στο κοινό μπορείτε να δείτε ότι μόνο το θέατρο μας δίνει -μία λέξη από στόμα σε στόμα, μία ματιά από βλέμμα σε βλέμμα, μία χειρονομία από χέρι σε χέρι, και από σώμα σε σώμα. Δε χρειάζεται κανένα ενδιάμεσο για να λειτουργήσει ανάμεσα στα ανθρώπινα όντα, αποτελεί την πιο διάφανη μορφή φωτός, δεν ανήκει ούτε στον νότο, ούτε στον Βορρά, ούτε στην Ανατολή, ούτε στη Δύση -όχι, είναι η ουσία του ίδιου του φωτός, που λάμπει και από τις τέσσερις γωνιές του κόσμου, αναγνωρίζεται αμέσως από κάθε άνθρωπο, είτε εχθρικό είτε φιλικό προς αυτό.
Και χρειαζόμαστε θέατρο που πάντα παραμένει διαφορετικό, χρειαζόμαστε θέατρο πολλών διαφορετικών ειδών.
Κι όμως, νομίζω ότι από όλες τις δυνατές μορφές και σχήματα θεάτρου ή αρχαϊκή του φόρμα θα αποδειχθεί ότι είναι σε περισσότερη ζήτηση. Το τελετουργικό θέατρο δεν μπορεί να έρχεται τεχνικά σε αντίθεση με αυτό των «πολιτισμένων» εθνών. Η κοσμικός πολιτισμός γίνεται τώρα όλο και πιο πολύ χειραφετημένη όπως ονομάζεται «η πληροφορία του πολιτισμού» σταδιακά αντικαθιστά και εξορίζει απλές οντότητες καθώς και την ελπίδα μας να τις συναντήσουμε κάποια μέρα.
Αλλά τώρα μπορώ να κοιτάξω καθαρά: το θέατρο έχει τις πόρτες του ορθάνοιχτες. Ελεύθερη είσοδος για όλους και τον καθένα.
Στο διάολο τα γκάτζετ και τα κομπιούτερ -πηγαίνετε απλώς στο θέατρο, κάντε κατάληψη στις θέσεις της πλατείας και στους εξώστες, ακούστε τα λόγια και κοιτάξτε τις ζωντανές εικόνες! – είναι το θέατρο μπροστά σας, μην το αμελείτε και μη χάνετε την ευκαιρία να συμμετέχετε σ’ αυτό- είναι μάλλον η πιο πολύτιμη ευκαιρία που μοιραζόμαστε στην μάταιη και γρήγορη ζωή μας.
Χρειαζόμαστε κάθε είδους θεάτρου.
Υπάρχει μόνο ένα θέατρο που σίγουρα δεν χρησιμεύει σε κανέναν -εννοώ το θέατρο των πολιτικών παιχνιδιών, το θέατρο της πολιτικής «ποντικοπαγίδας», το θέατρο των πολιτικών, το μάταιο θέατρο της πολιτικής. Αυτό που σίγουρα δεν χρειαζόμαστε είναι το θέατρο του καθημερινού τρόμου -είτε ατομικού είτε ομαδικού, αυτό που δε χρειαζόμαστε είναι το θέατρο των νεκρών σωρών και του αίματος στους δρόμους και τις πλατείες, στις πρωτεύουσες και στις επαρχίες, ένα ψεύτικο θέατρο συγκρούσεων μεταξύ θρησκευτικών ή εθνικών ομάδων…
Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016
Οι Τσιριτσάντσουλες τη Δευτέρα 21 Μαρτίου, στο θεατράκι της "Θεατροφρένειας"
ΤΣΙΡΙΑΔΑ
ἔπος γελοῖον
ἔπος γελοῖον
Μία παράσταση εμπνευσμένη από την παράδοση των τροβαδούρων.
Παίζουν: Παντελής Παντελόγλου, Ντίνα Μαυρίδου, Κώστας Σκύλος, Μαρίνος
Μουζάκης, Ελισσαίος Βλάχος
Πρωτότυπα κείμενα: Ελισσαίος Βλάχος-Παντελής Παντελόγλου
Δραματουργική σύνθεση-Σκηνοθεσία-Στίχοι: Ελισσαίος Βλάχος
Μετάφραση μη πρωτότυπου υλικού: Γιάννης Αδρίμης, Λέλια Παντελόγλου
Μουσική: Μαρίνος Μουζάκης
Διδασκαλία πολυφωνικών τραγουδιών: Ειρήνη Τηνιακού
Αφίσα: Δημήτρης Καρλαφτόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Παντελής Παντελόγλου, Ντίνα Μαυρίδου
Παραγωγή: Τσιριτσάντσουλες 2015
Υπόθεση:
Όταν η αδικία έγινε θεσμός, ο Τσίρης πρόγονος, για να μην τον πνίξει το κλάμα, άρχισε
να γελά και προσπαθεί να κάνει και τους συνανθρώπους του να γελούν. Αν και συχνά
αυτοί που τον βλέπουν αντί να γελούν κλαίνε. Ίσως γιατί καταλαβαίνουν πως η μάσκα
του κωμικού είναι φτιαγμένη από τα συντρίμμια της αδικίας.
Για την παράσταση:
Εμπνευσμένοι από την παράδοση των τροβαδούρων, μέσα από τραγούδια κι ιστορίες,
οι Τσιριτσάντσουλες αφηγούμαστε την ιστορία του γένους μας: των τρελών, των
κωμικών, των παλιάτσων, των γελωτοποιών. Ατάκτως στρατευμένοι καλλιτέχνες του
λαϊκού θεάτρου, αντλούμε το υλικό μας από τους μύθους και τις παραδόσεις του
λαού για να μιλήσουμε για την αιώνια πάλη του δικαίου με το άδικο και την
προσδοκία των λαών για μια ζωή με ελευθερία και δικαιοσύνη.
Δευτέρα 21 Μαρτίου
Στο θεατράκι της "Θεατροφρένειας"
έναρξη παράστασης: 8:30 μ.μ
Η παράσταση διαρκεί 70’ χωρίς διάλειμμα
Είσοδος ελεύθερη με ελεύθερη συνεισφορά
Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016
Η "Θεατροφρένεια" στην εκδήλωση της Εστίας Μητέρας για την κοπή πίτας του 2016
Το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, "Θεατροφρένεια", αποδεχόμενο την πρόσκληση της Εστίας Μητέρας να παρευρεθεί στην κοπή της πίτας του νέου χρόνου, παρουσίασε μία ωριαία μουσικοχορευτική παράσταση με τίτλο "Λες και ήταν χτες".
Η "Θεατροφρένεια", θα ήθελε να συγχαρεί για άλλη μια φορά τις γυναίκες της Εστίας Μητέρας, για το έργο που προσφέρουν τόσα χρόνια και εύχεται η νέα χρονιά, να τους δίνει δύναμη και υγεία για να συνεχίζουν το σημαντικό έργο τους.
Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015
Ευχές από το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, "Θεατροφρένεια"
Το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, σας εύχεται Καλές Γιορτές και Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη.


Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015
Εκδηλώσεις για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, στο θεατράκι της "Θεατροφρένειας"
Την Τρίτη 17/11 και ώρα 20:30, "Ο Γιάννης που δε γνωρίσαμε"
Μουσικοθεατρικό αναλόγιο-αφιέρωμα στον δολοφονημένο Διστομίτη, Γιάννη Καΐλη
Την Πέμπτη 19/11 και ώρα 18:00, "Ανθρωποφύλακες" του Περικλή Κοροβέση
σε σκηνοθεσία Χάρη Γουλάτου, με τον Πάνο Τζίνο
Αναλυτικά το πρόγραμμα των εκδηλώσεων όπως δημοσιεύτηκε στο distomo.blogspot

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015
Βραβεία και ρουμελιώτικο γλέντι στην Ιεράπετρα
Όπως όλα τα ωραία τελειώνουν κάποτε έτσι και το ταξίδι του Θεατρικού Εργαστηρίου Διστόμου στην Ιεράπετρα έλαβε τέλος. Με 7 βραβεία και 4 επαίνους επέστρεψε ο "Καποδίστριας"από το 5ο Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου που πραγματοποιήθηκε στη νοτιότερη πόλη της Ευρώπης.
Πιο συγκεκριμένα η "Θεατροφρένεια" απέσπασε:
Βραβείο Κοινού
Βραβείο Β' Καλύτερης Παράστασης
Βραβείο Μουσικής σύνθεσης και διδασκαλίας στη Λιάνα Καραβασίλη
Βραβείο Χορογραφίας στη Λένα Σύρου
Βραβείο Σκηνογραφίας στην Έμμη Καγιά
Βραβείο Ενδυματολογίας στην Ελπίδα Βαρθολομάτου-Γεωργοπούλου
Βραβείο Φωτισμού στον Δημήτρη Μπρούζα
Έπαινος Ερμηνείας στις Γιώτα Φουντά για το ρόλο της Σουλιώτισσας
στην Άννα Σταθά για το ρόλο της μουγκής,
στην Εύη Μαντά για την ερμηνεία τραγουδιού
Έπαινος για το καλύτερο μακιγιάζ στη Νιόνια Γεροντοπούλου
Αναλυτικά τα βραβεία του Φεστιβάλ
BΡABEIA
Α΄ καλύτερης Παράστασης
Στην παράσταση «ο Φονιάς» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου.
Β΄ καλύτερης Παράστασης
Από κοινού
στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου και
στην παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Γ΄ καλύτερης Παράστασης
Στην παράσταση «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Βραβείο κοινού
Στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Σκηνοθεσίας
Στη Στέλλα Δρίβα για την παράσταση «Λυσσασμένη γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Α΄ Ανδρικού ρόλου
Στον Αλέκο Ξανθάκη για το ρόλο του Ταρζάν στο «Φονιά» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου.
Α Γυναικείου ρόλου
Από κοινού
στην Πολυξένη Ορκοπούλου για το ρόλο της Μαρίας στο «Φονιά» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου και
στη Σωτηρία Τσέλιου-Παππά για το ρόλο της Εκάβης στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Β΄ Ανδρικού ρόλου
Στον Παντελή Δρίβα για το ρόλο του πατέρα στη «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Β΄ Γυναικείου ρόλου
Από κοινού
στη Βάσω Τεκέρταλη για το ρόλο της μητέρας στη «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη» και
στην Αγγελική Καλλιάνου για το ρόλο της Γεωργίας στον «Καπνοκράτωρα» του Ανδρέα Στάϊκου από το Ελληνικό Θεατρικό Εργαστήρι, Βρυξελλών.
Μουσικής Σύνθεσης και διδασκαλίας
Στη Λιάνα Καραβασίλη για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Μουσικής Επιμέλειας
Στο Γιώργο Δρίβα για την παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Χορογραφίας
Στη Λένα Σύρου για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Σκηνογραφίας
Στην Έμμη Καγιά για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
ΕνδυματολογίαςΑπό κοινού
Στην Ελπίδα Βαρθολομάτου - Γεωργοπούλου για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου και
στην Αμαλία Μπόγρη για την παράσταση «Το ξύπνημα της άνοιξης» του Φράνκ Βέντεκιντ από τη Θεατρική Ομάδα Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Φωτισμού
Στο Δημήτρη Μπρούζα για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Αφίσας
Στο Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη» για την παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams.
Προγράμματος
Στο Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα για την παράσταση «Τρωάδες» του Ευριπίδη.
ΕΠΑΙΝΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
Στη Γιώτα Φουντά για το ρόλο της Σουλιώτισσας, στην Άννα Σταθά για το ρόλο της μουγγής, στην Εύη Μαντά για την ερμηνεία τραγουδιού και στη Νιόνια Γεροντοπούλου για το μακιγιάζ στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Στη Βαρβάρα Κάζιρα για το ρόλο της Ιφιγένειας στην παράσταση «Καπνοκράτωρ» του Ανδρέα Στάϊκου από το Ελληνικό Θεατρικό Εργαστήρι Βρυξελλών.
Στη Μαργαρίτα Πατέλου για το ρόλο της αιχμάλωτης και στο Λάμπρο Πανόπουλο για το ρόλο του Ποσειδώνα στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Στην Ευγνωσία Σ. για το ρόλο της διευθύντριας και στον Αλέξανδρο Ν-Β για το ρόλο του Μόριτς στην παράσταση «Το ξύπνημα της άνοιξης» του Φράνκ Βέντεκιντ από τη Θεατρική Ομάδα Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στον Γιάννη Χατζηβασιλείου για τους ρόλους του Κίτσου και του Λόρδου Γκέι και στη Τζούλια Χατζημαρκάκη για το ρόλο της Γκόλφω στην παράσταση «Gολφω! 4ever» από τη Θεατρική σκηνή «Τέχνες Γιαμπουδάκη» Άδελε.
Στην παράσταση «ο Φονιάς» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου.
Β΄ καλύτερης Παράστασης
Από κοινού
στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου και
στην παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Γ΄ καλύτερης Παράστασης
Στην παράσταση «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Βραβείο κοινού
Στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Σκηνοθεσίας
Στη Στέλλα Δρίβα για την παράσταση «Λυσσασμένη γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Α΄ Ανδρικού ρόλου
Στον Αλέκο Ξανθάκη για το ρόλο του Ταρζάν στο «Φονιά» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου.
Α Γυναικείου ρόλου
Από κοινού
στην Πολυξένη Ορκοπούλου για το ρόλο της Μαρίας στο «Φονιά» του Μήτσου Ευθυμιάδη από το Θέατρο Περιγιαλίου και
στη Σωτηρία Τσέλιου-Παππά για το ρόλο της Εκάβης στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Β΄ Ανδρικού ρόλου
Στον Παντελή Δρίβα για το ρόλο του πατέρα στη «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Β΄ Γυναικείου ρόλου
Από κοινού
στη Βάσω Τεκέρταλη για το ρόλο της μητέρας στη «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη» και
στην Αγγελική Καλλιάνου για το ρόλο της Γεωργίας στον «Καπνοκράτωρα» του Ανδρέα Στάϊκου από το Ελληνικό Θεατρικό Εργαστήρι, Βρυξελλών.
Μουσικής Σύνθεσης και διδασκαλίας
Στη Λιάνα Καραβασίλη για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Μουσικής Επιμέλειας
Στο Γιώργο Δρίβα για την παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams από τη Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη».
Χορογραφίας
Στη Λένα Σύρου για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Σκηνογραφίας
Στην Έμμη Καγιά για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
ΕνδυματολογίαςΑπό κοινού
Στην Ελπίδα Βαρθολομάτου - Γεωργοπούλου για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου και
στην Αμαλία Μπόγρη για την παράσταση «Το ξύπνημα της άνοιξης» του Φράνκ Βέντεκιντ από τη Θεατρική Ομάδα Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Φωτισμού
Στο Δημήτρη Μπρούζα για την παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Αφίσας
Στο Δημοτική θεατρική ομάδα Λαυρίου «Εξόρυξη» για την παράσταση «Λυσσασμένη Γάτα» του Tennessee Williams.
Προγράμματος
Στο Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα για την παράσταση «Τρωάδες» του Ευριπίδη.
ΕΠΑΙΝΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
Στη Γιώτα Φουντά για το ρόλο της Σουλιώτισσας, στην Άννα Σταθά για το ρόλο της μουγγής, στην Εύη Μαντά για την ερμηνεία τραγουδιού και στη Νιόνια Γεροντοπούλου για το μακιγιάζ στην παράσταση «Καποδίστριας» του Νίκου Καζαντζάκη από το Θεατρικό Εργαστήρι «Θεατροφρένεια» Διστόμου.
Στη Βαρβάρα Κάζιρα για το ρόλο της Ιφιγένειας στην παράσταση «Καπνοκράτωρ» του Ανδρέα Στάϊκου από το Ελληνικό Θεατρικό Εργαστήρι Βρυξελλών.
Στη Μαργαρίτα Πατέλου για το ρόλο της αιχμάλωτης και στο Λάμπρο Πανόπουλο για το ρόλο του Ποσειδώνα στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη από το Δημοτικό θέατρο Μαραθώνα.
Στην Ευγνωσία Σ. για το ρόλο της διευθύντριας και στον Αλέξανδρο Ν-Β για το ρόλο του Μόριτς στην παράσταση «Το ξύπνημα της άνοιξης» του Φράνκ Βέντεκιντ από τη Θεατρική Ομάδα Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στον Γιάννη Χατζηβασιλείου για τους ρόλους του Κίτσου και του Λόρδου Γκέι και στη Τζούλια Χατζημαρκάκη για το ρόλο της Γκόλφω στην παράσταση «Gολφω! 4ever» από τη Θεατρική σκηνή «Τέχνες Γιαμπουδάκη» Άδελε.

Μετά την απονομή, η γιορτή συνεχίστηκε σε τοπικό μαγαζί όπου διοργανωτές και συμμετέχοντες γιόρτασαν το τέλος του 5ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου με πολύ κέφι και ακόμη περισσότερο χορό και έδωσαν ραντεβού για τη νέα χρονιά.
Εκ μερους του ΔΣ, καθώς και όλης της "Θεατροφρένειας", θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από τα βάθη της καρδιάς μας, όλους εκείνους που βοήθησαν στη διεξαγωγή του Φεστιβάλ. Τους διοργανωτές, τους εθελοντές, το κοινό, τις υπόλοιπες συμμετέχοντες ομάδες καθώς και την κριτική επιτροπή.
Ευχαριστούμε που μας κάνατε από την πρώτη στιγμή που πατήσαμε το πόδι μας στην Κρήτη να νιώσουμε σα το σπίτι μας. Ίσως ήταν η αγκαλιά σας, ίσως ήταν η ρακή, ίσως ήταν τα χαμόγελα που έβλεπες γύρω σου. Το σίγουρο πάντως είναι, ότι χτίζεται κάτι όμορφο και θα συνεχίζει να είναι όμορφο όσο έχει τους Ιεραπετρίτες.
Καλές αντάμωσες φίλοι μας!!!!
Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015
Οι Τσιριτσάντσουλες τη Κυριακή 4 Οκτωβρίου, στο θεατράκι της "Θεατροφρένειας"
ΤΣΙΡΙΑΔΑ
ἔπος γελοῖον
ἔπος γελοῖον
Μία παράσταση εμπνευσμένη από την παράδοση των τροβαδούρων.
Παίζουν: Παντελής Παντελόγλου, Ντίνα Μαυρίδου, Κώστας Σκύλος, Μαρίνος
Μουζάκης, Ελισσαίος Βλάχος
Πρωτότυπα κείμενα: Ελισσαίος Βλάχος-Παντελής Παντελόγλου
Δραματουργική σύνθεση-Σκηνοθεσία-Στίχοι: Ελισσαίος Βλάχος
Μετάφραση μη πρωτότυπου υλικού: Γιάννης Αδρίμης, Λέλια Παντελόγλου
Μουσική: Μαρίνος Μουζάκης
Διδασκαλία πολυφωνικών τραγουδιών: Ειρήνη Τηνιακού
Αφίσα: Δημήτρης Καρλαφτόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Παντελής Παντελόγλου, Ντίνα Μαυρίδου
Παραγωγή: Τσιριτσάντσουλες 2015
Υπόθεση:
Όταν η αδικία έγινε θεσμός, ο Τσίρης πρόγονος, για να μην τον πνίξει το κλάμα, άρχισε
να γελά και προσπαθεί να κάνει και τους συνανθρώπους του να γελούν. Αν και συχνά
αυτοί που τον βλέπουν αντί να γελούν κλαίνε. Ίσως γιατί καταλαβαίνουν πως η μάσκα
του κωμικού είναι φτιαγμένη από τα συντρίμμια της αδικίας.
Για την παράσταση:
Εμπνευσμένοι από την παράδοση των τροβαδούρων, μέσα από τραγούδια κι ιστορίες,
οι Τσιριτσάντσουλες αφηγούμαστε την ιστορία του γένους μας: των τρελών, των
κωμικών, των παλιάτσων, των γελωτοποιών. Ατάκτως στρατευμένοι καλλιτέχνες του
λαϊκού θεάτρου, αντλούμε το υλικό μας από τους μύθους και τις παραδόσεις του
λαού για να μιλήσουμε για την αιώνια πάλη του δικαίου με το άδικο και την
προσδοκία των λαών για μια ζωή με ελευθερία και δικαιοσύνη.
Κυριακή 4 Οκτωβρίου
Στο θεατράκι της "Θεατροφρένειας"
έναρξη παράστασης: 8:30 μ.μ
Η παράσταση διαρκεί 70’ χωρίς διάλειμμα
Είσοδος ελεύθερη με ελεύθερη συνεισφορά
Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015
Ξεκινάνε οι εγγραφές για το παιδικό τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου Διστόμου, για ηλικίες από 5 έως 12 ετών
Ξεκινάνε οι εγγραφές για το παιδικό τμήμα του Θεατρικού Εργαστηρίου Διστόμου, "Θεατροφρένειας", για ηλικίες από 5 έως 12 ετών.
Από την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 25 Σεπτεβρίου, το θεατράκι της "Θεατροφρένειας" θα είναι ανοικτό από τις 6 εως τις 8 το απόγευμα για να υποδεχθεί τους μελλοντικούς Θεατροφρενείς.
Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015
Τα βραβεία της "Θεατροφρένειας" από το 29ο Φεστιβάλ Ζωγράφου
Συνεχίζονται οι διακρίσεις για το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, "Θεατροφρένεια".
Με τέσσερα βραβεία, μία ειδική μνεία και σημαντικές υποψηφιότητες επέστρεψε ο "Καποδίστριας" από τους 29ους Πανελλήνιοιυς Θεατρικούς Αγώνες Ερασιτεχνικών Θιάσων Δήμου Ζωγράφου.
Αναλυτικά:
- Βραβείο Σκηνοθεσίας: Τάσος Σταθάς
- Βραβείο Χορού Συνόλου: ο χορός των γυναικών
- Βραβείο Μακιγιάζ: Νιόνια Γεροντοπούλου
- Βραβείο Κοστουμιών: Ελπίδα Βαρθολομάτου - Γωργοπούλου
- Ειδική μνεία για τη μουσική σύνθεση του έργου: Λιάνα Καραβασίλη
Επίσης σημαντικές υποψηφιότητες στις παρακάτω κατηγορίες:
- Καλύτερης Παράστασης
- Α΄ανδρικού ρόλου: Γιώργος Μαρσέλος - Καποδίστριας
- Β΄ανδρικού ρόλου: Δημήτρης Βλάχος - Μακρυγιάννη
Τάσος Σταθάς - Κολοκοτρώνης
Συγχαρητήρια σε όλους τους "Θεατροφρενείς"
Ευχαριστούμε το Δήμο Ζωγράφου για τη φιλοξενία και όλους τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία στου Φεστιβάλ..καλή αντάμωση
Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015
Τελετή λήξης για το 5ο Παννελήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου στο Δίστομο
Το βράδυ του Σαββάτου "έπεσε" η αυλαία για το 5ο Παννελήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου στο Δίστομο.
Όλη τη βδομάδα, από 21 έως 29 Αυγούστου, το Αμφιθέατρο του Μαυσωλείου Διστόμου φιλοξένησε παραστάσεις θεατρικών ομάδων απ'όλη την Ελλάδα. Οι κάτοικοι του Διστόμου και των γύρω περιοχών από τις 8 το βράδυ κατέφθαναν στο χώρο διεξαγωγής των παραστάσεων έτοιμοι για μια ακόμη θεατρική βραδιά.

Η τελευταία μέρα του Φεστιβάλ, έκλεισε με την απονομή των βραβείων από την κριτική επιτροπή, αφού προηγουμένως το Θεατρικό Εργαστήρι Διστόμου, "Θεατροφρένεια", παρουσίασε το "Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας".

Υποψήφιοι και Νικητές του 5ου Παννελήνιου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου
Βραβείο Αφίσας:
Βασίλης Κωνσταντινίδης, από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Περιγιαλίου "Απόλλων", για την παράσταση του Μήτσου Ευθυμιάδη, "Ο Φονιάς"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Ανδρέας Δρανδάκης, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
- Λεωνίδας Περιφάνης, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις" για την παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ"
Βραβείο Προγράμματος:
Πόπη Δασκαλάκη κ Σοφία Κονταξάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Πόπη Δασκαλάκη κ Σοφία Κονταξάκη, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Το Κορινθιακό Θέατρο "Βασίλης Ρώτας", για την παράσταση του Φεδερίκου Γκαρθία Λόρκα, "Ο Ματωμένος Γάμος"
Βραβείο Σκηνικών:
Δήμητρα Χαλκιοπούλου, από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα, για την παράσταση του Ευριπίδη, "Τρωάδες"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Δήμητρα Χαλκιοπούλου, από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα, για την παράσταση του Ευριπίδη, "Τρωάδες"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Τόνια Αβδελοπούλου, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
- Αιμιλία Αποστολίδου, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου, "Η Πανσιόν"

Βραβείο Κουστουμιών:
Αιμιλία Αποστολίδου, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις" για την παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Τόνια Αβδελοπούλου, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
- Βούλα Παρασκευά, από το Κορινθιακό Θέατρο "Βασίλης Ρώτας", για την παράσταση του Φεδερίκου Γκαρθία Λόρκα, "Ο Ματωμένος Γάμος"
Βραβείο Κίνησης:
Η Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Βραβείο Φωτισμού:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Βραβείο Μουσικής Σύνθεσης:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Κάλλια Θεοδοσιάδη, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe
Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
Βραβείο Χορογραφίας:
Κάλλια Θεοδοσιάδη, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe
Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Εύη Σιδέρη, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη
"Ρενδία Λέξις" για την παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ"
Βραβείο Φωτισμού:
Νίκος Νικολουδάκης, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Παναγιώτης Λαμπής, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
- Ντίνος Μεταλίδης, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου, "Η Πανσιόν"
Βραβείο Μουσικής Σύνθεσης:
Γιάννης Δημητρίου και Νίκος Κριτσέλης, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη
"Ρενδία Λέξις" για την παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Γιάννης Ψειμάδας, από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα, για την παράσταση του Ευριπίδη, "Τρωάδες"
- Τάκης Τζεβελέκος, από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Περιγιαλίου "Απόλλων", για την παράσταση του Μήτσου Ευθυμιάδη, "Ο Φονιάς"
Βραβείο Μουσικής Επιμέλειας:
Απο κοινού στους
- Καλλιόπη Ναρλή, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου, "Η Πανσιόν" και
- στη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Κώστας Νικολόπουλος, από τη Θεατρική Ομάδα του Δήμου Ζωγράφου "Carpe Diem", για την παράσταση του Thornton Wilder, " Η μικρή μας πόλη"
Βραβείο Σκηνοθεσίας:
Παναγιώτης Ναρλής, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη
"Ρενδία Λέξις" για την παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Παναγιώτης Ναρλής, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου, "Η Πανσιόν"
- Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας και η Έρση Βασιλικιώτη, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"
Βραβείο Β' Ανδρικού Ρόλου:
Λεωνίδας Περιφάνης στο ρόλο του "Βλάση", στην παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη
"Ρενδία Λέξις"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Νίκος Σούκουλης, στο ρόλο του "Λεονάρντο", στην παράσταση του Φεδερίκου Γκαρθία Λόρκα, "Ο Ματωμένος Γάμος", από το Κορινθιακό Θέατρο "Βασίλης Ρώτας"
- Βασίλης Μουτσόπουλος, στο ρόλο του "Ζήση", στην παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις"
Βραβείο Β' Γυναικείου Ρόλου:
Από κοινού στις
- Μαίρη Καραθανάση, στο ρόλο της "Σούλας", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου "Η Πανσιόν", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει".
- Ελίζα Μουστοπούλου, στο ρόλο της "Σταυρούλας", στην παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Αγγελική Ρέρα, στο ρόλο της "Κασσάνδρας", στην παράσταση του Ευριπίδη, "Τρωάδες" από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα
Βραβείο Α' Ανδρικού Ρόλου:
Από κοινού στους
- Μιχάλη Σμυρνιούδη, στο ρόλο του "Μπάμπη Κασάπη", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου "Η Πανσιόν", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει".
- Μπάμπη Τριανταφυλλάκη, στο ρόλο των "Λέλα/Θρασύβουλα", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου "Η Πανσιόν", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει".
- Μιχάλης Περφάνης, στο ρόλο του "Τάσσου", στην παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις"
Μάγδα Γιώτη, στο ρόλο της "Ελπίδας", για την παράσταση της Ευτυχίας Δρακοπούλου "Η Πανσιόν", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει".
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
Βραβείο Β' Καλύτερης Παράστασης:
Βραβείο Α' Καλύτερης Παράστασης:
Βραβείο Κοινού Νέων έως 25 ετών:
"Τρωάδες" του Ευριπίδη, από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα
Βραβείο Κοινού:
"Ντεμπραγιαζ" του Ρεμί Ντε Βος, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας
Έπαινος ερμνηνείας:Αθηνά Μπαλασινού, στο ρόλο του "Φεγγαριού", στην παράσταση του Φεδερίκου Γκαρθία Λόρκα, "Ο Ματωμένος Γάμος", από το Κορινθιακό Θέατρο "Βασίλης Ρώτας"
Υποψήφιοι για την κατηγορία επίσης ήταν:
- Σωτηρία Τσέλιου Παππά, στο ρόλο της "Εκάβης", στην παράσταση του Ευριπίδη, "Τρωάδες" από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα
- Αργυρώ Μάνθου, στο ρόλο της "Γκόλφω", στην παράσταση του Ντίνου Σπυρόπουλου, "GOLFΩ 4 έβερ", απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη "Ρενδία Λέξις"
Βραβείο Συλλογικότητας και Θεαρικού Ήθους:
Στην Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας, για την παράσταση του Ρεμί Ντε Βος, "Ντεμπραγιαζ"

Βραβείο Γ' Καλύτερης Παράστασης:

Βραβείο Γ' Καλύτερης Παράστασης:
"Η Πανσιόν" της Ευτυχίας Δρακοπούλου, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Μοσχάτου-Ταύρου "Εν Δράσει"
Βραβείο Β' Καλύτερης Παράστασης:
"Ντεμπραγιαζ" του Ρεμί Ντε Βος, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας
Βραβείο Α' Καλύτερης Παράστασης:
"GOLFΩ 4 έβερ" του Ντίνου Σπυρόπουλου, απο το Θεατρικό Εργαστήρι Δήμου Νίκαιας - Ρέντη
"Ρενδία Λέξις"
Βραβείο Κοινού Νέων έως 25 ετών:
"Τρωάδες" του Ευριπίδη, από το Δημοτικό Θέατρο Μαραθώνα
Βραβείο Κοινού:
"Ντεμπραγιαζ" του Ρεμί Ντε Βος, από τη Θεατρική Ομάδα Δήμου Ιεράπετρας
Έπαινος ερμνηνείας:Αθηνά Μπαλασινού, στο ρόλο του "Φεγγαριού", στην παράσταση του Φεδερίκου Γκαρθία Λόρκα, "Ο Ματωμένος Γάμος", από το Κορινθιακό Θέατρο "Βασίλης Ρώτας"
Συγχαρητήρια σε όλους.
Ένα ευχαριστώ στον κόσμο, που δεν πτοήθηκε απο τις καιρικές συνθήκες
Ένα ευχαριστώ στους "Θεατροφρενείς", που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Φεστιβάλ
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Νεοκλή Αράπογλου, που φιλοτέχνησε τα βραβεία του Φεστιβάλ μας
Το 5ο Παννελήνιο Φεστιβαλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου μόλις τελείωσε...
Καλές αντάμωσες στο 6ο...
φωτογραφίες απο την τελετή λήξης: Έφη Βέργου
Τ
Ένα ευχαριστώ στον κόσμο, που δεν πτοήθηκε απο τις καιρικές συνθήκες
Ένα ευχαριστώ στους "Θεατροφρενείς", που συνέβαλαν στη διεξαγωγή του Φεστιβάλ
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Νεοκλή Αράπογλου, που φιλοτέχνησε τα βραβεία του Φεστιβάλ μας
Το 5ο Παννελήνιο Φεστιβαλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου μόλις τελείωσε...
Καλές αντάμωσες στο 6ο...
φωτογραφίες απο την τελετή λήξης: Έφη Βέργου
Τ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)