Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ   -  Κορινθιακό Θέατρο - "Ο ΜΟΥΓΓΟΣ"
ΑΦΙΣΣΑΣ     -  Βουβό Χειροκρότημα - "ΕΙΛΥΘΙΑ"
ΜΑΚΙΓΙΑΖ    -  Μοσχάτο Ταύρου- Του Κουτρούλη ο Γάμος - Γιάννης  Κοκορετσας                         ΦΩΤΙΣΜΟΥ   -  Μαραθώνας - Εθνικότητά μου το χρώμα του ανέμου
ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ   -  Κορινθιακό Θέατρο - Ο μουγκός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΨΕΙΜΑΔΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - "ΒΟΡΕΙΟΣ" Ιωαννίννων - ΠΑΝΟΣ ΣΕΝΤΕΛΕΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑΣ - "Του Κουτρούλη Ο Γάμος" - Σταυρούλα Ευθυμιάδου - Αναστασία Γεωργαλά
ΚΙΝΗΣΗΣ - "Εθνικότητά μου το Χρώμα Του Ανέμου" - Ναταλία Στυλιανού
ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ - Ειλύθια - ΕΙΛΥΘΙΑ
ΣΚΗΝΙΚΑ - "Του Κουτρούλη Ο Γάμος" - Κώστας Αβραμιώτης
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ - "Του Κουτρούλη Ο Γάμος" - Παναγιώτης Ναρλης
Α' ΑΝΤΡΙΚΟΥ - ΣΤΡΟΒΙΛΗΣ - ΣΠΥΡΟΣ ΑΝΔΡΟΜΑΝΕΣΚΟΣ
Β' ΑΝΤΡΙΚΟΥ - Εθνικότητά μου το Χρώμα Του Ανέμου - ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
Α' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ - 1. ΕΙΛΥΘΕΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΥΓΓΕΛΑΚΗ
                                2. Εθνικότητά μου το Χρώμα Του Ανέμου - ΝΟΝΑ ΚΟΝΤΟΘΟΔΩΡΑ
Β' ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ - 10 ΜΙΚΡΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ - ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΚΑΡΑΓΑΚΙΑ
ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ - Εθνικότητά μου το Χρώμα Του Ανέμου - ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ
Α' ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ - Του Κουτρούλη Ο Γάμος
Β' ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  - Εθνικότητά μου το Χρώμα Του Ανέμου
Γ' ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ  - Ο ΜΟΥΓΓΟΣ

ΕΠΑΙΝΟΙ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΑΡΝΑΚΗΣ - "ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΛΟΣ"
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ - "ΤΖΕΝΗΣ - ΑΝΤΩΝΗΣ"
ΤΑΣΟΣ ΣΤΕΛΛΑΣ - "ΜΕΝΕΛΑΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου